getGeoIPCountryCode = SiteAppCode = SK Test : 'SK/'

OK

OKCancel


Ďakujeme

Zavrieť
mediacachable:1

5 trikov, ako sa prebúdzať ľahšie a zdravšie

5 trikov, ako sa prebúdzať ľahšie a zdravšie
  • favoris

Zdravá ranná rutina nutne neznamená, že sa musíte prebúdzať za svitania! Tu je našich top 5 rýchlych trikov, ako správne naštartovať deň – a to s minimálnym úsilím.

Venujte pozornosť teplote

Aj keď môže znieť zapnuté kúrenie v noci lákavo (najmä v zimnom období), vykúrená spálňa môže narušiť váš spánkový rytmus. Dôvod? Môže za to melatonín, hormón zodpovedný za zníženie vašej telesnej teploty, čo následne vedie k spánku. Ak je tento proces narušený, trvá nám vo všeobecnosti  dlhšie, kým zaspíme, a je pravdepodobné, že sa budeme často prebúdzať. Ideálna teplota odporúčaná pre nočný spánok je okolo 18 °C, takže si na chladné zimné rána radšej nastavte termostat!Aj keď môže znieť zapnuté kúrenie v noci lákavo (najmä v zimnom období), vykúrená spálňa môže narušiť váš spánkový rytmus. Dôvod? Môže za to melatonín, hormón zodpovedný za zníženie vašej telesnej teploty, čo následne vedie k spánku. Ak je tento proces narušený, trvá nám vo všeobecnosti  dlhšie, kým zaspíme, a je pravdepodobné, že sa budeme často prebúdzať. Ideálna teplota odporúčaná pre nočný spánok je okolo 18 °C, takže si na chladné zimné rána radšej nastavte termostat!

Nájdite svoju rannú motiváciu

Ako sa ráno nestresovať? Počúvajte svoje telo. Riadená meditácia je skvelý spôsob, ako začať deň. Pokiaľ však potrebujete trochu motivácie na to, aby ste ráno vstali, zvážte ľahkú formu jogy alebo napríklad jogging, aby ste v tele rozprúdili krv. Či už ste sova, škovránok alebo niečo medzi, nájdite si svoj rytmus a zakomponujte prebúdzaciu aktivitu do svojej každodennej rannej rutiny – už žiadnych 40 minút v polospánku na Instagrame kým vôbec vyleziete z postele!

Voda, stále voda

O dôležitosti zdravých raňajok a o tom, ako začať deň správne sme už hovorili, ale rovnako tak dôležitá je pre predchádzanie popoludňajšej únave hydratácia. Výživový poradca Raphaël Gruman odporúča pre naštartovanie tráviaceho systému teplú vodu s citrónom, ale stará dobrá voda z vodovodu úplne postačí. A možno ešte lepšie – dajte si pohár vody ku posteli, bude to totiž prvá vec, ktorú po prebudení uvidíte.

Príprava jedla: nielen kvôli Instagramu

Úprimne: všetci sme si povedali, že si budeme obed nosiť so sebou do kancelárie, stojíme ale v pondelok ráno pred prázdnou chladničkou a vyzerá to, že prídeme neskoro do práce. Príprava celotýždňového jedla naraz je najskôr trochu nerealistická, ale verte nám, chvíľka strávená prípravou týždňového jedálnička je lepšia nielen pre vašu peňaženku, ale aj pre vašu líniu! Skvelým zdrojom inšpirácie pre prípravu viacerých porcií naraz je napríklad Meal Prep On Fleek’s Instagram feed alebo recepty vegánskej bloggerky Oh She Glows’.


voir le post sur Instagram

Vstaňte a choďte von!

Tretinu svojho života trávime v práci, pokiaľ teda (podobne ako mnohí z nás) trávite veľa času pri počítači, ranná aktivita vás môže naštartovať do zdravšieho a produktívnejšieho dňa. Ak práve neholdujete rannému cvičeniu,  tak skúste napríklad vystúpiť z metra či autobusu o tri zastávky skôr než zvyčajne, pomôže vám to v boji proti poškodeným svalom, ktorých príčinou môže byť práve 8-hodinové sedenie pri stole.[1]

[1]
http://www.huffingtonpost.com/2013/08/07/yoga-desk-job_n_3707818.html

Náš ikonický prípravok

  • Novinka

    Minéral 89 Hyaluron-Booster 50ml
  • Najčítanejšie

    Avokádo a čo nerobiť, aby vaša pleť vyzerala zdravo

    SLOW LIFE

    Avokádo a čo nerobiť, aby vaša pleť vyzerala zdravo

    Avokádo je milované food bloggermi po celom svete a s viac ako 4,686,153 instagramovými postmi ( a áno, stále ich pribúda ) je dnes úplne základnou surovinou v kuchyni každého správneho labužníka. Čo je ale hlavnou výhodou tejto takzvanej zázračnej suroviny, ktorú máte na nákupnom zozname? Spýtali sme sa odborníkov Dr. Niny Roos a Raphaela Grumana, ako čo najlepšie využiť prínosy, ktoré môže avokádo ponúknuť našej pleti. Požiadali sme ich, aby nám objasnili tiež vedecké fakty.

    Prečítať článok

    Fenomén URBAN AGEING

    SLOW LIFE

    Fenomén URBAN AGEING

    Aký vplyv má na pleť život v meste? Faktory, s ktorými sa v mestskom prostredí bežne stretávame, napr. fajčenie, smog a stres, spadajú pod hromadný pojem exposom a sú veľmi úzko spojené s predčasným starnutím pleti.

    Prečítať článok

    go to top