Stiahnutie z trhu sa týka len nižšie uvedených výrobkov:

LIFTACTIV PEPTIDE-C AMPOULE 1.8ml

Príslušný výrobok

LIFTACTIV PEPTIDE-C AMPULE 1.8ml

Popis kategórie výrobku

Vzorka

Popis materiálu

ECH LIFT AMP Inter 1.8ml

EAN

30157880

LIFTACTIV PEPTIDE-C AMPOULES 30 x 1.8ml

Príslušný výrobok

LIFTACTIV PEPTIDE-C AMPULE 30 x 1.8ml

Popis kategórie výrobku

Hotový výrobok

Popis materiálu

LIFT AMP 1.8ml x30 EN FR NL

EAN

3337875670630

LIFTACTIV PEPTIDE-C AMPOULES 10 x 1.8ml

Príslušný výrobok

LIFTACTIV PEPTIDE-C AMPULE 10 x 1.8ml

Popis kategórie výrobku

Hotový výrobok

Popis materiálu

LIFT AMP 1,8ml x10 DE/FR (IT)

EAN

3337875702508

Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa ampuliek LiftActiv Peptide-C, kontaktujte našu zákaznícku linku na čísle +421 233 215 662 alebo navštívte stránku www.vichy.sk. Pre vašu informáciu, k ampulkám LiftActiv Peptide-C je možné zakúpiť alternatívu: sérum Vichy Liftactiv Supreme Vitamín C, ktoré rieši rovnaké problémy pleti. Ponúka iný a jednoduchý spôsob aplikácie pomocou kvapkadla.

OK

OK Cancel


Ďakujeme

Zavrieť

5 trikov, ako sa prebúdzať ľahšie a zdravšie

Zdravá ranná rutina nutne neznamená, že sa musíte prebúdzať za svitania! Tu je našich top 5 rýchlych trikov, ako správne naštartovať deň – a to s minimálnym úsilím.

5 trikov, ako sa prebúdzať ľahšie a zdravšie

Venujte pozornosť teplote

Aj keď môže znieť zapnuté kúrenie v noci lákavo (najmä v zimnom období), vykúrená spálňa môže narušiť váš spánkový rytmus. Dôvod? Môže za to melatonín, hormón zodpovedný za zníženie vašej telesnej teploty, čo následne vedie k spánku. Ak je tento proces narušený, trvá nám vo všeobecnosti  dlhšie, kým zaspíme, a je pravdepodobné, že sa budeme často prebúdzať. Ideálna teplota odporúčaná pre nočný spánok je okolo 18 °C, takže si na chladné zimné rána radšej nastavte termostat!Aj keď môže znieť zapnuté kúrenie v noci lákavo (najmä v zimnom období), vykúrená spálňa môže narušiť váš spánkový rytmus. Dôvod? Môže za to melatonín, hormón zodpovedný za zníženie vašej telesnej teploty, čo následne vedie k spánku. Ak je tento proces narušený, trvá nám vo všeobecnosti  dlhšie, kým zaspíme, a je pravdepodobné, že sa budeme často prebúdzať. Ideálna teplota odporúčaná pre nočný spánok je okolo 18 °C, takže si na chladné zimné rána radšej nastavte termostat!

Nájdite svoju rannú motiváciu

Ako sa ráno nestresovať? Počúvajte svoje telo. Riadená meditácia je skvelý spôsob, ako začať deň. Pokiaľ však potrebujete trochu motivácie na to, aby ste ráno vstali, zvážte ľahkú formu jogy alebo napríklad jogging, aby ste v tele rozprúdili krv. Či už ste sova, škovránok alebo niečo medzi, nájdite si svoj rytmus a zakomponujte prebúdzaciu aktivitu do svojej každodennej rannej rutiny – už žiadnych 40 minút v polospánku na Instagrame kým vôbec vyleziete z postele!

Voda, stále voda

O dôležitosti zdravých raňajok a o tom, ako začať deň správne sme už hovorili, ale rovnako tak dôležitá je pre predchádzanie popoludňajšej únave hydratácia. Výživový poradca Raphaël Gruman odporúča pre naštartovanie tráviaceho systému teplú vodu s citrónom, ale stará dobrá voda z vodovodu úplne postačí. A možno ešte lepšie – dajte si pohár vody ku posteli, bude to totiž prvá vec, ktorú po prebudení uvidíte.

Príprava jedla: nielen kvôli Instagramu

Úprimne: všetci sme si povedali, že si budeme obed nosiť so sebou do kancelárie, stojíme ale v pondelok ráno pred prázdnou chladničkou a vyzerá to, že prídeme neskoro do práce. Príprava celotýždňového jedla naraz je najskôr trochu nerealistická, ale verte nám, chvíľka strávená prípravou týždňového jedálnička je lepšia nielen pre vašu peňaženku, ale aj pre vašu líniu! Skvelým zdrojom inšpirácie pre prípravu viacerých porcií naraz je napríklad Meal Prep On Fleek’s Instagram feed alebo recepty vegánskej bloggerky Oh She Glows’.


voir le post sur Instagram

Vstaňte a choďte von!

Tretinu svojho života trávime v práci, pokiaľ teda (podobne ako mnohí z nás) trávite veľa času pri počítači, ranná aktivita vás môže naštartovať do zdravšieho a produktívnejšieho dňa. Ak práve neholdujete rannému cvičeniu,  tak skúste napríklad vystúpiť z metra či autobusu o tri zastávky skôr než zvyčajne, pomôže vám to v boji proti poškodeným svalom, ktorých príčinou môže byť práve 8-hodinové sedenie pri stole.[1]

[1]
http://www.huffingtonpost.com/2013/08/07/yoga-desk-job_n_3707818.html

Náš ikonický prípravok

go to top