NOVINKAAk sa chcete dozvedieť viac o Cookies alebo zmeniť nastavenie Cookies, kliknite sem.

Prechádzaním tejto stránky dávate súhlas s využívaním súborov Cookie. Tie používame predovšetkým preto, aby sme zvýšili užívateľský komfort, ponúkli reklamy vybrané na mieru podľa vašich záujmov, mohli zostavovať anonymné štatistiky o využívaní našich stránok a uľahčili zdieľanie informácií na sociálnych sieťach.

Zavrieť

OK

OKCancel

Thank you

Close

4 tipy, ako bojovať proti vypadávaniu vlasov u mužov

  • favoris

K dedičnému vypadávaniu vlasov môže dochádzať v rôznom rozsahu a v akomkoľvek veku. Vypadávanie vlasov môže dramaticky ovplyvniť vaše sebavedomie, a to najmä pokiaľ ste mladí alebo pokiaľ ste práve pod veľkým stresom.

„Vzorec mužskej plešatosti“ je spojený s hormónmi a začína rednutím štice v prednej línii vlasov a na temene, môžu ním trpieť aj ženy.* Ďalšie príčiny vypadávania vlasov môžu byť sezónneho charakteru, môžu súvisieť s extrémnym stresom či s vaším celkovým zdravotným stavom. Kým teda začnete hľadať rôzne kúry proti vypadávaniu vlasov, je dobré zistiť konkrétnu príčinu, ktorá stojí za vypadávaním vlasov. Dobré je poradiť sa najskôr napríklad v lekárni. Tu sú štyri tipy pre všetky druhy vypadávania vlasov, ktoré môžu pomôcť tento znepokojujúci problém zmierniť:

1. Vyživujte svoje folikuly

Správna výživa a správne fungovanie žliaz s vnútornou sekréciou sú pre zdravie vlasových folikulov celkom zásadné. Expert na zdravie vlasov, Dr. Bergfeld**, poukazuje na to, že k rastu vlasov prispievajú bielkoviny, rovnako ako je to v prípade svalov po cvičení. Výborným zdrojom čistých bielkovín a dôležitých vitamínov B sú vajíčka. Pre zdravie vlasovej pokožky je dôležitý aj zinok a železo, takže zvážte ich užívanie vo forme potravinových doplnkov.

2. Buďte šetrní k vlasovej pokožke

Časté umývanie a farbenie vlasov môže viesť k poškodeniu vlasových folikulov – vlasy tak budú oslabené, krehké a lámavé. Vlasy nikdy nečešte, pokiaľ sú mokré a nikdy ich neťahajte. Pokiaľ si vlasy sušíte, radšej fén nastavte na nižšiu teplotu, aby ste zamedzili ich poškodeniu. Vlasovú pokožku nevystavujte ani silnému slnku, ktoré by ich mohlo vysušiť.

3. Viac spite

Mnoho klinických štúdií (vrátane štúdie vedenej Belgravia Centre) sa zhoduje na tom, že vypadávanie vlasov môže spôsobiť či urýchliť nedostatok spánku. Spánok totiž regeneruje celé telo a je nevyhnutný pre podporu imunitného systému, hormonálnu rovnováhu, výdrž a odolnosť proti stresu.

4. Menej sa stresujte

Čím viac sa stresujete, tým horší dopad to má na vaše zdravie a tiež vlasovú pokožku. Ľudia, ktorí trpia problémom vypadávania vlasov, si často kladú otázku, či ich ich partner bude stále milovať, iní sa dokonca stránia spoločnosti. Netrpte mlčky – hovorte o tom, čo vás trápi so svojimi najbližšími alebo vyhľadajte podporu on-line a zapojte sa do skupiny, v ktorej sa rieši vypadávanie vlasov.

*The Institute of Trichologists.
**published in Medical Daily

Náš ikonický prípravok

  • 21204AMINEXIL CLINICAL 5 - muži00NewDERCOSPrípravky proti vypadávaniu vlasov

    Novinka

    AMINEXIL CLINICAL 5 - muži
  • 21203AMINEXIL CLINICAL 5 - pre ženy00NewDERCOSPrípravky proti vypadávaniu vlasov

    Novinka

    AMINEXIL CLINICAL 5 - pre ženy
  • Najčítanejšie

    VLASY

    Densi-Solutions: 3 kroky pre obnovu hustoty vlasov

    Na vlasy v dnešnej dobe pôsobí stále viac negatívnych faktorov. UV žiarenie, znečistenie, fénovanie, farbenie atď. To všetko má za následok poškodenie štruktúry vlasu, ktorý je potom slabý, unavený a má väčší sklon k vypadávaniu. Laboratóriá Vichy a DERCOS preto vyvinuli kompletný regeneračný rad 3 prípravkov DENSI-SOLUTIONS!

    Prečítať článok

    go to top