NOVINKAAk sa chcete dozvedieť viac o Cookies alebo zmeniť nastavenie Cookies, kliknite sem.

Prechádzaním tejto stránky dávate súhlas s využívaním súborov Cookie. Tie používame predovšetkým preto, aby sme zvýšili užívateľský komfort, ponúkli reklamy vybrané na mieru podľa vašich záujmov, mohli zostavovať anonymné štatistiky o využívaní našich stránok a uľahčili zdieľanie informácií na sociálnych sieťach.

Zavrieť

OK

OKCancel

Thank you

Close

Každodenný stres a jeho podiel na vypadávaní vlasov

  • favoris

Môže sa zdať, že stres je aktuálne nevyhnutnou súčasťou nášho života – máme pracovné starosti a stresuje nás aj mnoho drobných nepríjemností, ktoré so sebou prináša život v meste. Ako ale môže stres ovplyvniť vaše vlasy?

Čo spôsobuje vypadávanie vlasov?

Vypadávanie vlasov má niekoľko príčin a jednou z nich (ktorej sme vystavení všetci) je práve stres. American Institute of Stress ako obvyklé symptómy nadmerného stresu uvádza problémy so spánkom, úzkosť a zvýšenú chuť do jedla. Tieto faktory si následne vyberajú svoju daň na celom organizme – vlasy nevynímajúc. Úplne zásadný je kvalitný nočný odpočinok, kedy počas spánku dochádza k prirodzenej regenerácii pleti. Nedostatok spánku spoločne s nadbytkom kortizolu oslabuje obranyschopnosť pokožky. Podľa Trichologickej spoločnosti môže byť vypadávanie vlasov známkou nedostatku vitamínov – pre zdravie vlasov je preto vyvážený jedálniček úplne nevyhnutný.

Zvládanie stresu pre zdravšie vlasy

Odborníci sa zhodujú, že zlepšenie schopnosti zvládať stres je v prípade vypadávania vlasov veľmi dôležité a problém v podstate rieši. Okrem lepšieho jedálnička si preto nájdite techniku odbúravania stresu, ktorá bude sedieť vašej osobnosti – skvelou voľbou je napríklad joga, ktorá kombinuje fyzické cvičenie a meditáciu. Alebo vyskúšajte napríklad box – dostanete tak zo seba zvyšky stresu a navyše si doprajete účinné kardiovaskulárne cvičenie! Lifestylové a športové časopisy často odporúčajú druh cvičenia pravidelne meniť, aby ste sa vyhli stagnácii. Pre extra účinok do svojho tréningu pokojne zaraďte aj zdvíhanie činiek. Výbornou alternatívou sú aj tímové športy, môžete tak tráviť čas s priateľmi a stresu sa zbavíte spoločne. Techniky dýchania založené na metóde mindfulness (všímavosť) vám tiež môžu pomôcť oslobodiť sa od zdroja stresu a zmierniť jeho dopad na vašu fyzickú a mentálnu pohodu. Môžete začať tým, že si prezriete internetové stránky venujúce sa tematike mindfulness. Pokiaľ zlepšíte svoju odolnosť voči stresu, porazíte nielen vypadávanie vlasov, ale zlepšíte aj svoj celkový zdravotný stav a budete spokojnejší!

Náš ikonický prípravok

  • 21204AMINEXIL CLINICAL 5 - muži00NewDERCOSPrípravky proti vypadávaniu vlasov

    Novinka

    AMINEXIL CLINICAL 5 - muži
  • 21203AMINEXIL CLINICAL 5 - pre ženy00NewDERCOSPrípravky proti vypadávaniu vlasov

    Novinka

    AMINEXIL CLINICAL 5 - pre ženy
  • Najčítanejšie

    Avocados-and-donts-for-healthy-skin

    SLOW LIFE

    Avokádo a čo nerobiť, aby vaša pleť vyzerala zdravo

    Avokádo je milované food bloggermi po celom svete a s viac ako 4,686,153 instagramovými postmi ( a áno, stále ich pribúda ) je dnes úplne základnou surovinou v kuchyni každého správneho labužníka. Čo je ale hlavnou výhodou tejto takzvanej zázračnej suroviny, ktorú máte na nákupnom zozname? Spýtali sme sa odborníkov Dr. Niny Roos a Raphaela Grumana, ako čo najlepšie využiť prínosy, ktoré môže avokádo ponúknuť našej pleti. Požiadali sme ich, aby nám objasnili tiež vedecké fakty.

    Prečítať článok

    Oranges-experts-juicy-tips-for-beautiful-skin

    SLOW LIFE

    Pomaranče: šťavnaté tipy od odborníkov pre krásnu pleť

    Všetci vieme, že je dôležité jesť veľa ovocia a listovej zeleniny, ale pokiaľ ide o optimálny prísun vitamínu C, jeden druh ovocia vedie: je to jednoducho pomaranč. Je doslova nabitý antioxidantmi, ktoré pleť miluje. I malý až stredne veľký kus tohto ovocia pokryje takmer dve tretiny odporúčanej dennej dávky vitamínu C. Požiadali sme špecialistu na výživu Raphaela Grumana a dermatologičku Dr.Ninu Roos , aby sa s nami z pohľadu odborníkov podelili o svoje tipy, ako a prečo by sme ich mali do svojho jedálnička zaradiť častejšie.

    Prečítať článok

    go to top