NOVINKAAk sa chcete dozvedieť viac o Cookies alebo zmeniť nastavenie Cookies, kliknite sem.

Prechádzaním tejto stránky dávate súhlas s využívaním súborov Cookie. Tie používame predovšetkým preto, aby sme zvýšili užívateľský komfort, ponúkli reklamy vybrané na mieru podľa vašich záujmov, mohli zostavovať anonymné štatistiky o využívaní našich stránok a uľahčili zdieľanie informácií na sociálnych sieťach.

Zavrieť

OK

OKCancel

Thank you

Close

Top 5 ovocných superpotravín pre krásnu pleť

Pri pleťovej starostlivosti je dôležité aj to, čo pleti dodávate zvnútra. Prečítajte si fakty o top 5 druhoch ovocia, ktoré by ste určite mali pridať do svojho jedálnička, pokiaľ túžite po zdravom rozjasnení pleti.

Pomaranče

Vďaka impozantnému množstvu betakaroténu (farbivo, ktoré im dodáva tú jasne oranžovú farbu) majú pomaranče cenu zlata. Prekypujú totiž provitamínom A, ktorý pomáha bojovať proti poškodeniu pokožky vplyvom slnka a znižuje citlivosť pleti voči UV žiareniu. Pomaranče obsahujú aj značné množstvo vitamínu C, ten prispieva k vyhladeniu a mladistvo vyzerajúcej pleti a to tak, že zvyšuje produkciu kolagénu.

Čučoriedky


Čučoriedky bývajú často označované ako najúčinnejšia prírodná superpotravina. Za ich farbou stojí pigment antokyanín, ktorý je zároveň antioxidant. Podobne ako ďalšie červené či fialové bobule
(skvelým príkladom sú napríklad brusnice alebo kustovnice) tieto anti-agingové elektrárne pomáhajú bojovať proti prejavom starnutia a zmierňujú poškodenie pleti voľnými radikálmi. Voľné radikály sú dôsledkom škodlivých vonkajších faktorov známych aj ako exposom
e.

Bobule acai

Bobule acai obsahujú veľké množstvo vitamínu E (prispieva k zdraviu pleti, vlasov a nechtov) a sú známe pre svoje protizápalové účinky. Ak vás trápi akné, prírodná maska z bobúľ acai alebo olej z bobúľ acai vám môže pomôcť zbaviť sa začervenania. Vysoký podiel antioxidantov v týchto bobuliach prispieva aj k zlepšeniu cirkulácie v pleti. Inými slovami ide o peeling stvorený prírodou!

Avokádo

Stále okolo nás prebieha debata na tému, či je avokádo ovocie alebo zelenina. Čo je ale isté? To, že je prospešné pre pleť. Avokádo je totiž doslova nabité mastnými kyselinami, ktoré sú extrémne účinné pre hydratáciu pleti. Svojím vysokým obsahom vitamínu A avokádo však pomáha tiež pod povrchom pleti – konkrétne pri obnove buniek, čo sú skvelé správy, pokiaľ máte unavenú a vystresovanú pleť, narušenú vplyvom slnka či znečistenia. Kto vravel, že tuky škodia?

Brusnice

Brusnice rovnako ako čučoriedky obsahujú flavonoidy, ktoré radíme medzi polyfenoly. Flavonoidy majú výnimočnú schopnosť bojovať proti oxidačnému stresu. Konzumácia brusníc vo forme brusnicovej šťavy alebo bobúľ samotných môže prispieť k rozžiarenej a rozjasnenej pleti. Kyslé chemické zloženie brusníc môže pomôcť s nadmerne mastnou či lesklou pleťou a zároveň upokojuje začervenanie.

Náš ikonický prípravok

Najčítanejšie

Avocados-and-donts-for-healthy-skin

SLOW LIFE

Avokádo a čo nerobiť, aby vaša pleť vyzerala zdravo

Avokádo je milované food bloggermi po celom svete a s viac ako 4,686,153 instagramovými postmi ( a áno, stále ich pribúda ) je dnes úplne základnou surovinou v kuchyni každého správneho labužníka. Čo je ale hlavnou výhodou tejto takzvanej zázračnej suroviny, ktorú máte na nákupnom zozname? Spýtali sme sa odborníkov Dr. Niny Roos a Raphaela Grumana, ako čo najlepšie využiť prínosy, ktoré môže avokádo ponúknuť našej pleti. Požiadali sme ich, aby nám objasnili tiež vedecké fakty.

Prečítať článok

Oranges-experts-juicy-tips-for-beautiful-skin

SLOW LIFE

Pomaranče: šťavnaté tipy od odborníkov pre krásnu pleť

Všetci vieme, že je dôležité jesť veľa ovocia a listovej zeleniny, ale pokiaľ ide o optimálny prísun vitamínu C, jeden druh ovocia vedie: je to jednoducho pomaranč. Je doslova nabitý antioxidantmi, ktoré pleť miluje. I malý až stredne veľký kus tohto ovocia pokryje takmer dve tretiny odporúčanej dennej dávky vitamínu C. Požiadali sme špecialistu na výživu Raphaela Grumana a dermatologičku Dr.Ninu Roos , aby sa s nami z pohľadu odborníkov podelili o svoje tipy, ako a prečo by sme ich mali do svojho jedálnička zaradiť častejšie.

Prečítať článok

go to top