NOVINKAAk sa chcete dozvedieť viac o Cookies alebo zmeniť nastavenie Cookies, kliknite sem.

Prechádzaním tejto stránky dávate súhlas s využívaním súborov Cookie. Tie používame predovšetkým preto, aby sme zvýšili užívateľský komfort, ponúkli reklamy vybrané na mieru podľa vašich záujmov, mohli zostavovať anonymné štatistiky o využívaní našich stránok a uľahčili zdieľanie informácií na sociálnych sieťach.

Zavrieť

  • research
  • Points de vente
  • newsletter
  • moja pleť

Šalát z červenej repy, mrkvy & pomarančov

Vychutnajte si šalát z červenej repy, mrkvy a pomarančov s restovanými sezamovými semienkami z Food Tube kanála Jamieho Olivera!

„Pokiaľ hľadáte šalát, ktorý môžete robiť stále dokola, potom ste ho práve našli. Výborne sa hodí ku všetkému – k hovädziemu, ktoré vám zostalo, k dusenému jahňaciemu aj k tučným rybám či drobenému syru, akým je feta.“

  • Počet porcií: 4 porcie ako predkrm alebo príloha.
  • Doba varenia: 1 hodina 15 minút.
  • Náročnosť: Nie príliš náročné.

Ingrediencie

  • 750 g mrkvy
  • 500 g surovej červenej repy
  • olivový olej
  • 2 pomaranče
  • 1 lyžica sezamových semienok
  • ½ zväzku čerstvého koriandra
  • extra panenský olivový olej

Postup prípravy

1. Rúru predhrejte na 200 °C/plynovú rúru nastavte na stupeň 6.

2. Mrkvy zbavte zeleného vršku, ošúpte ich a rozpoľte. Potom očistite repu a nakrájajte ju na kúsky.

3. Mrkvu 5 minút povarte vo veľkom hrnci s vriacou osolenou vodou, potom dierovanou lyžicou preložte do cedidla.

4. Do vody opatrne vložte repu, 5 minút povarte a potom sceďte (pokiaľ zeleninu povaríte oddelene, zabránite zafarbeniu mrkvy dofialova).

5. Mrkvu a repu dajte na plech, ochuťte olivovým olejom, morskou soľou a čiernym korením. Pečte 30 až 40 minút, alebo kým zelenina nebude lepivá a lesklá. S plechom sem-tam zatraste, aby sa zelenina upiekla rovnomerne.

6. Medzitým najemno nastrúhajte pomarančovú kôru. Odstráňte kôru a pomaranče nakrájajte na kúsky.

7. Na panvici na miernom ohni orestujte sezamové semienka, restujte niekoľko minút a pravidelne miešajte. Otrhajte a nahrubo nasekajte lístky koriandra.

8. Upečenú zeleninu nechajte mierne schladiť, pridajte pomarančovú kôru a kúsky pomaranča, zalejte extra panenským olivovým olejom a podľa potreby ešte trochu dochuťte korením.

9. Servírujte na veľkom tanieri, šalát posypte restovanými sezamovými semienkami a lístkami koriandra… A môžete sa do toho pustiť.

Náš ikonický prípravok

Najčítanejšie

Avocados-and-donts-for-healthy-skin

SLOW LIFE

Avokádo a čo nerobiť, aby vaša pleť vyzerala zdravo

Avokádo je milované food bloggermi po celom svete a s viac ako 4,686,153 instagramovými postmi ( a áno, stále ich pribúda ) je dnes úplne základnou surovinou v kuchyni každého správneho labužníka. Čo je ale hlavnou výhodou tejto takzvanej zázračnej suroviny, ktorú máte na nákupnom zozname? Spýtali sme sa odborníkov Dr. Niny Roos a Raphaela Grumana, ako čo najlepšie využiť prínosy, ktoré môže avokádo ponúknuť našej pleti. Požiadali sme ich, aby nám objasnili tiež vedecké fakty.

Prečítať článok

Oranges-experts-juicy-tips-for-beautiful-skin

SLOW LIFE

Pomaranče: šťavnaté tipy od odborníkov pre krásnu pleť

Všetci vieme, že je dôležité jesť veľa ovocia a listovej zeleniny, ale pokiaľ ide o optimálny prísun vitamínu C, jeden druh ovocia vedie: je to jednoducho pomaranč. Je doslova nabitý antioxidantmi, ktoré pleť miluje. I malý až stredne veľký kus tohto ovocia pokryje takmer dve tretiny odporúčanej dennej dávky vitamínu C. Požiadali sme špecialistu na výživu Raphaela Grumana a dermatologičku Dr.Ninu Roos , aby sa s nami z pohľadu odborníkov podelili o svoje tipy, ako a prečo by sme ich mali do svojho jedálnička zaradiť častejšie.

Prečítať článok

go to top