NOVINKAAk sa chcete dozvedieť viac o Cookies alebo zmeniť nastavenie Cookies, kliknite sem.

Prechádzaním tejto stránky dávate súhlas s využívaním súborov Cookie. Tie používame predovšetkým preto, aby sme zvýšili užívateľský komfort, ponúkli reklamy vybrané na mieru podľa vašich záujmov, mohli zostavovať anonymné štatistiky o využívaní našich stránok a uľahčili zdieľanie informácií na sociálnych sieťach.

Zavrieť

  • research
  • Points de vente
  • newsletter
  • moja pleť

Losos: zdravé tuky pre vyplnenie pleti

Salmon-healthy-fats-for-plump-skin

Pre tých z nás, ktorý túžia po žiarivej a zdravej pleti (takže všetci) , by mal byť losos na prvom mieste nákupného zoznamu.

Požiadali sme dermatologičku Dr. Ninu Roos a špecialistu na výživu Raphaela Grumana , aby sa s nami podelili o svoje odborné tipy, ako pripraviť všetkými obľúbenú tučnú rybu, a vysvetlili nám, prečo je pre krásnu pleť tak dôležité prijímať dostatok omega 3 mastných kyselín.

Dajte si ryby : Ako losos pomáha hydratovať pleť

Dermatologička Dr. Nina Roos tvrdí, že pre hydratáciu pleti je losos jednou z najúčinnejších prírodných surovín. Podobne ako avokádo sú tučné ryby ako losos a makrela nabité prirodzene sa vyskytujúcimi mastnými kyselinami vrátane omega 3. Tieto mastné kyseliny pomáhajú zachovať prirodzenú funkciu kožnej bariéry a maximalizujú retenciu vody pre viac vyplnenú a mladistvejšie vyzerajúcu pleť. Módna návrhárka Victoria Beckham, ktorá otvorene hovorí o svojom boji s akné, prisahá na lososa ako na spôsob, ako upokojiť svoju pleť. Losos má relatívne málo kalórií a je neuveriteľne bohatým zdrojom bielkovín, čo stimuluje tvorbu kolagénu – ten pleti dodáva nielen mladistvý vzhľad, ale je zdravý tiež pre chrupavky a spojivové tkanivo vnútri nášho tela. Skvelými zdrojmi bielkovín s podobnými benefitmi pre organizmus sú i ďalšie suroviny ako ďalšie tučné ryby, orechy a repkový olej. Nevieme, ako pre vás, ale pre nás je to určite inšpirácia - je načase vyhrnúť si rukávy a zamieriť do kuchyne.

Ako uvariť lososa. Čím nižšia teplota tým lepšie

Existuje asi milión spôsobov, ako pripraviť lososa, a preto sme požiadali špecialistu na výživu Raphaela Grumana , aby sa s nami podelil o svoje tipy, ako z tejto neuveriteľne univerzálnej suroviny získať čo najviac. Všetci dobre poznáme klasický spôsob pečenia lososa v alobale, ale podľa Raphaela je dôležité predovšetkým sledovať teplotu grilu či rúry. Pre zachovanie čo najviac omega 3 mastných kyselín zabaľte filet či steak z lososa do alobalu alebo papiera na pečenie s trochou oleja a pečte asi 15 minút pri nízkej teplote (140°C) . Získate tak vlhké, šťavnaté kúsky ryby, ktoré sa rozpadnú na vidličke. Pokiaľ lososa budete pripravovať pri príliš vysokej teplote, bude tuhý a vysušený, s drasticky zníženým množstvom esenciálnych mastných kyselín – a to nieje práve ideálny výsledok po tom, čo v kuchyni strávite prípravou jedla toľko času.

Náš ikonický prípravok

Najčítanejšie

Avocados-and-donts-for-healthy-skin

SLOW LIFE

Avokádo a čo nerobiť, aby vaša pleť vyzerala zdravo

Avokádo je milované food bloggermi po celom svete a s viac ako 4,686,153 instagramovými postmi ( a áno, stále ich pribúda ) je dnes úplne základnou surovinou v kuchyni každého správneho labužníka. Čo je ale hlavnou výhodou tejto takzvanej zázračnej suroviny, ktorú máte na nákupnom zozname? Spýtali sme sa odborníkov Dr. Niny Roos a Raphaela Grumana, ako čo najlepšie využiť prínosy, ktoré môže avokádo ponúknuť našej pleti. Požiadali sme ich, aby nám objasnili tiež vedecké fakty.

Prečítať článok

Oranges-experts-juicy-tips-for-beautiful-skin

SLOW LIFE

Pomaranče: šťavnaté tipy od odborníkov pre krásnu pleť

Všetci vieme, že je dôležité jesť veľa ovocia a listovej zeleniny, ale pokiaľ ide o optimálny prísun vitamínu C, jeden druh ovocia vedie: je to jednoducho pomaranč. Je doslova nabitý antioxidantmi, ktoré pleť miluje. I malý až stredne veľký kus tohto ovocia pokryje takmer dve tretiny odporúčanej dennej dávky vitamínu C. Požiadali sme špecialistu na výživu Raphaela Grumana a dermatologičku Dr.Ninu Roos , aby sa s nami z pohľadu odborníkov podelili o svoje tipy, ako a prečo by sme ich mali do svojho jedálnička zaradiť častejšie.

Prečítať článok

go to top