NOVINKAAk sa chcete dozvedieť viac o Cookies alebo zmeniť nastavenie Cookies, kliknite sem.

Prechádzaním tejto stránky dávate súhlas s využívaním súborov Cookie. Tie používame predovšetkým preto, aby sme zvýšili užívateľský komfort, ponúkli reklamy vybrané na mieru podľa vašich záujmov, mohli zostavovať anonymné štatistiky o využívaní našich stránok a uľahčili zdieľanie informácií na sociálnych sieťach.

Zavrieť

OK

OKCancel

Thank you

Close

4 ingrediencie pre krásne a zdravé vlasy

Vyvážená strava je prvým krokom ku zdravým vlasom. Čítajte ďalej a zoznámte sa so 4 ingredienciami pre silné, lesklé a krásne vlasy.

Tajomstvo zvodných kučier? Starajte sa o svoje vlasy zvnútra – a vďaka týmto štyrom lahodným prísadám, ktoré určite musíte zaradiť do svojho jedálnička, nie je nič jednoduchšie!

#Bielkoviny

Vedeli ste, že keratín – hlavná zložka, ktorou sú tvorené naše vlasy, pokožka a nechty – je vlastne bielkovina? Nie je teda nijak prekvapujúce, že pokiaľ chcete podporiť zdravý rast svojich vlasov, naložte si na tanier jedlo s vysokým obsahom proteínov. Pokrmy s vysokým podielom bielkovín sú tiež bohaté na aminokyseliny, pomáhajú zvyšovať tvorbu keratínu a kapilárnych buniek. Výsledkom je potom to, že vlasy rastú lepšie, rýchlejšie a sú silnejšie!

V čom ich hľadať: Vajce (predovšetkým žĺtok), mäso (hovädzie, kuracie, jahňacie) a ryby/morské plody.

#Zinok

Zinok je podobný síre. A pokiaľ ide o posilnenie vlasov, dokáže zázraky. Pomáha viazať molekuly keratínu tak, že spája ich proteíny.

V čom ho hľadať: Cesnak, morské plody, mandle a zelené fazuľky, byliny a korenie ako tymián, bazalka, koriander a zázvor.

#Kremík

Ďalším v poradí na našom jedálničku je kremík, ktorý je nevyhnutný pre optimálne zloženie keratínu, čo prispieva k väčšiemu rastu vlasov. Pokiaľ túžite po objeme, uistite sa, že konzumujete dostatočné množstvo tohto stopového prvku!

V čom ho hľadať: Repa, dula, špenát, kvaka, petržlen, reďkovka.

#Vitamíny skupiny B

Alias kúzelné vitamíny pre vlasy! Vitamíny skupiny B stimulujú rýchly rast vlasov a obnovujú vlasový folikul – vo vlasovom folikule dochádza k najrýchlejšej prestavbe buniek v ľudskom tele!

  • Vitamín B3 stimuluje krvnú cirkuláciu pri korienkoch vlasov. V čom ho hľadať: Mandle, huby, špargľa, avokádo, kakaové bôby, chren, petržlen, kel.
  • Vitamín B5 podporuje rast vlasov. V čom ho hľadať: Zeler, karfiol, orechy, cesnak a avokádo.
  • Vitamín B8 reguluje tvorbu mazu. V čom ho hľadať: Banán, kel, mandle, rajčina a celozrnné potraviny.

Náš ikonický prípravok

Najčítanejšie

Avocados-and-donts-for-healthy-skin

SLOW LIFE

Avokádo a čo nerobiť, aby vaša pleť vyzerala zdravo

Avokádo je milované food bloggermi po celom svete a s viac ako 4,686,153 instagramovými postmi ( a áno, stále ich pribúda ) je dnes úplne základnou surovinou v kuchyni každého správneho labužníka. Čo je ale hlavnou výhodou tejto takzvanej zázračnej suroviny, ktorú máte na nákupnom zozname? Spýtali sme sa odborníkov Dr. Niny Roos a Raphaela Grumana, ako čo najlepšie využiť prínosy, ktoré môže avokádo ponúknuť našej pleti. Požiadali sme ich, aby nám objasnili tiež vedecké fakty.

Prečítať článok

MOMENTY V ŽIVOTE

Problematická pleť a jej vplyv na sebavedomie

Rozšírené póry, vyrážky, jazvy po akné a nerovnosti. Problematická pleť nemá len fyzické dôsledky, ale predovšetkým psychické. Ako s nimi bojovať? Prečítajte si inšpiratívne "odporúčanie" životnej mentorky Kamily Jetmarovej, ako si zdvihnúť a udržať sebavedomie.

Prečítať článok

go to top