NOVINKAAk sa chcete dozvedieť viac o Cookies alebo zmeniť nastavenie Cookies, kliknite sem.

Prechádzaním tejto stránky dávate súhlas s využívaním súborov Cookie. Tie používame predovšetkým preto, aby sme zvýšili užívateľský komfort, ponúkli reklamy vybrané na mieru podľa vašich záujmov, mohli zostavovať anonymné štatistiky o využívaní našich stránok a uľahčili zdieľanie informácií na sociálnych sieťach.

Zavrieť

OK

OKCancel

Thank you

Close

3 stylingové tipy pre rednúce vlasy

Nie ste si istý, ako upravovať svoje vlasy? Podelíme sa s vami o odborné tipy a prezradíme vám, ako docieliť maximálny objem.

Tipy, ako na styling rednúcich vlasov


Špecialistka na vedeckú komunikáciu značky Vichy Laurie Jacquet v súvislosti so starostlivosťou o rednúce vlasy zdôrazňuje tri zásadné veci. Po prvé, správajte sa k svojím vlasom šetrne. Vyvarujte sa necitlivého česania a česania ihneď po umývaní: na rozčesávanie vlasov po použití kondicionéra použite radšej hrebeň a jemne z nich odstráňte nadbytočnú vodu, aby ste tak uľahčili proces sušenia.


Teplo môže rednúcim vlasom ešte viac uškodiť, preto nechajte svoje vlasy radšej prirodzene uschnúť na vzduchu a na fén zabudnite. Ak si vlasy umývate prevažne večer, môžete ich voľne zapliesť alebo dať do chvosta. Zabránite tak ich krepovateniu, vlasy získajú väčší objem a ráno sa vám navyše budú ľahšie upravovať. A pokiaľ sa bez fénu naozaj nezaobídete, pokúste sa z neho aspoň odstrániť násadu, aby došlo k väčšiemu rozptýleniu tepla.

Ako fingovať hustejšie vlasy

Pokiaľ máte jemné vlasy, ktoré majú tendenciu lámať sa, nemali by ste ich sušiť na najvyššom teplotnom stupni fénu. Pre extra objem sušte vlasy v predklone hlavou nadol a fén nastavte na nižšiu teplotu, vlasy budú vyzerať lepšie. Laurie tiež odporúča masáž hlavy pri korienkoch vlasov, pomôžete tým uľaviť vlasovému vláknu a zároveň podporíte cirkuláciu vo vnútri vlasovej pokožky, čím sa zlepší celkové zdravie folikulu. Pomôže to tiež narovnať korienok a vlasy získajú väčší objem.

Zmeňte účes

Dôležité je venovať pozornosť aj účesu. Pokiaľ chcete svojim vlasom okamžite dodať objem, skúste zmeniť miesto cestičky – prirodzené rozdelenie vlasov totiž môže prispieť k tomu, že pôsobia celkovo redšie. Vlasy nežehlite. Aby ste zdôraznili ich prirodzenú textúru, nechajte ich najskôr uschnúť a až potom aplikujte ľahký balzam či penu, aby ste im dodali tvar.

Vyššie uvedené tipy vám pomôžu zlepšiť vzhľad riedkych vlasov. Pokiaľ však často bojujete so stratou objemu a vašim vlasom chýba sila, vyskúšajte kúru Densi-Solutions z radu Dercos od Vichy, pri ktorej bolo preukázané, že pôsobí na vlasovú hmotu.[1] Vlasová hmota sa výrazne zlepšila už za šesť týždňov a 96 % testujúcich subjektov potvrdilo hustejšie vlasy.[2]

[1]
Clinical study, 79 women over six weeks.

[2] Consumer test, 138 women over six weeks using  the full Densi-Solutions routine.

Náš ikonický prípravok

Najčítanejšie

Avocados-and-donts-for-healthy-skin

SLOW LIFE

Avokádo a čo nerobiť, aby vaša pleť vyzerala zdravo

Avokádo je milované food bloggermi po celom svete a s viac ako 4,686,153 instagramovými postmi ( a áno, stále ich pribúda ) je dnes úplne základnou surovinou v kuchyni každého správneho labužníka. Čo je ale hlavnou výhodou tejto takzvanej zázračnej suroviny, ktorú máte na nákupnom zozname? Spýtali sme sa odborníkov Dr. Niny Roos a Raphaela Grumana, ako čo najlepšie využiť prínosy, ktoré môže avokádo ponúknuť našej pleti. Požiadali sme ich, aby nám objasnili tiež vedecké fakty.

Prečítať článok

Oranges-experts-juicy-tips-for-beautiful-skin

SLOW LIFE

Pomaranče: šťavnaté tipy od odborníkov pre krásnu pleť

Všetci vieme, že je dôležité jesť veľa ovocia a listovej zeleniny, ale pokiaľ ide o optimálny prísun vitamínu C, jeden druh ovocia vedie: je to jednoducho pomaranč. Je doslova nabitý antioxidantmi, ktoré pleť miluje. I malý až stredne veľký kus tohto ovocia pokryje takmer dve tretiny odporúčanej dennej dávky vitamínu C. Požiadali sme špecialistu na výživu Raphaela Grumana a dermatologičku Dr.Ninu Roos , aby sa s nami z pohľadu odborníkov podelili o svoje tipy, ako a prečo by sme ich mali do svojho jedálnička zaradiť častejšie.

Prečítať článok

go to top